Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska: Obawiamy się spadków, rynek nadal odreagowuje pandemię

Widzimy drobny spadek liczby klientów i szczerze mówiąc, mamy tu pewne obawy. Sądzimy, że mniejszy ruch w sklepach wynika m.in. z poziomu inflacji – mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska.

Publikacja: 14.12.2022 03:00

Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska

Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska

Foto: mat. pras.

W państwa branży coraz mocniej mówi się o spowolnieniu. Ale poprzedni rok finansowy dla był firmy dobry?

Otworzyliśmy w jego trakcie 20 sklepów, obroty wyniosły 3,4 mld zł, na co składa się sprzedaż w sklepach oraz eksport za pośrednictwem naszego centrum dystrybucji w Radomsku. W sklepach stacjonarnych wzrosły o 17,8 proc., a online – o 5,1 proc.

Pozostało 97% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd