Aktualizacja: 14.12.2020 21:03 Publikacja: 14.12.2020 21:00
Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. Ten rok jest jednak zagadką.
Foto: Shutterstock
Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. W tym roku trudno powiedzieć, w jakiej wysokości się zamkną, ponieważ zmiennych jest ciągle zbyt wiele. Dodatkowo według najnowszego badania firmy SAS, zajmującej się analityką danych, wynika, że ponad 40 proc. ankietowanych z Polski planuje przeznaczyć mniej środków na zakupy związane ze świętami Bożego Narodzenia niż w roku ubiegłym, wliczając w to: jedzenie, napoje, prezenty, ubrania, dekoracje, podróże do rodziny i znajomych. Jedynie 14 proc. zadeklarowało, że wyda więcej niż w 2019 r., a wydatki 44 proc. respondentów pozostaną bez zmian.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas