Koniec legendarnego produktu dla niemowląt. Znika ze sklepów na całym świecie

Amerykański koncern Johnson & Johnson poinformował, że wstrzymuje od 2023 roku sprzedaż pudru dla niemowląt na bazie talku. Produkt nie będzie dostępny nigdzie na świecie.

Publikacja: 12.08.2022 10:48

Koniec legendarnego produktu dla niemowląt. Znika ze sklepów na całym świecie

Foto: PAP/Newscom

Johnson & Johnson zaprzestał sprzedaży swojego pudru dla niemowląt „Baby Powder” na bazie talku w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie już w 2020 roku. Jednak produkt pozostał na rynku w innych krajach, gdzie był wciąż używany do pielęgnacji zarówno dorosłych jak i dzieci i niemowląt.

Koncern poinformował w oficjalnym komunikacie, że „podjął komercyjną decyzję o przejściu na asortyment pudru dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej”. Puder dla niemowląt J & J na bazie skrobi kukurydzianej jest już od kilku lat sprzedawany w krajach na całym świecie.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd
Handel
Z rynku luksusowego wyparowały miliony kupujących
Materiał Promocyjny
Dylematy ekologiczne
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie