Aktualizacja: 16.02.2025 14:47 Publikacja: 04.07.2022 12:08
Foto: materiały prasowe
Odejście Francoisa Nuytsa z Allegro spółka zapowiedziała pod koniec lutego. W komunikacie zaznaczono, że menedżer będzie związany z firmą najpóźniej do końca 2022 r.
Allegro teraz podało, że Francois Nuyts złożył rezygnację z pełnionych funkcji z dniem 31 sierpnia br. Potem będzie jeszcze wspierać Roya Perticucciego w płynnym przekazaniu obowiązków. Francois Nuyts szefem Allegro przez cztery lata.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Kurs akcji CCC rośnie we wtorek nawet o prawie 14 proc. To reakcja inwestorów na najnowsze informacje z obuwniczo-odzieżowej grupy.
Do raportu może trafić mama sprzedająca ubrania po dzieciach albo dziadek rozstający się z kolekcją książek. Czy skarbówka nałoży na nich podatek? Nie powinna. Gorzej będzie, jeśli znajdzie w sieci ukryty biznes.
Zaczęło się od małego start-upu w Poznaniu. Dzisiaj Allegro to najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, jedna z największych firm e-commerce w Europie oraz wyjątkowe miejsce pracy.
Rozkwit rynku e-commerce w Polsce nastąpił w 2020 roku, kiedy to pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój zakupów online. Coraz więcej Polaków zaczęło wybierać zakupy przez internet jako preferowaną formę nabywania towarów. Ten trend się utrzymuje: rośnie liczba użytkowników internetu, rozwija się infrastruktura logistyczna, pojawiają się coraz bardziej konkurencyjne oferty. Wyzwaniem dla przedsiębiorców jest dotarcie do klientów tam, gdzie najczęściej szukają produktów.
Polska firma jest czwartą co do wielkości platformą marketplace w Europie pod względem udziału w ruchu internautów. Przegrywa jedynie z dwiema firmami z USA i jedną chińską.
W ostatnich czterech latach zlikwidowano ponad 200 księgarń. Polacy czytają chętnie, ale książki coraz częściej kupują w internecie czy podczas zakupów... spożywczych.
Już 74 proc. Polaków szuka podarków także w serwisach oferujących produkty używane, co jest nową strategia oszczędzania w czasie szybkiego wzrostu cen.
Zbliżający się Black Friday będzie poważnym testem nastawienia konsumentów do wydawania w sezonie świątecznym. Jak dotąd konsumenci deklarują wyższe wydatki niż ubiegłoroczne, a firmy logistyczne spodziewają się ok. 10-proc. wzrostu liczby paczek.
Co zakłada dyrektywa DAC7? Jakie obowiązki nakłada dyrektywa na platformy sprzedażowe, a jakie na sprzedawców? Odpowiadamy na najważniejsze pytania dot. dyrektywy DAC7, raportowania danych i kontrolowania nieprawidłowości.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas