Aktualizacja: 29.04.2025 01:20 Publikacja: 24.06.2022 10:54
Foto: Shutterstock
Firma podała w komunikacie, że spodziewany wzrost sprzedaży brutto na platformie Zalando (GMV) wyniesie 3-7 proc. do 14,8-15,3 mld euro.
W drugim kwartale 2022 r. zarząd spodziewa się, że wzrost sprzedaży brutto (GMV), wzrost przychodów i skorygowany EBIT będzie znacznie niższy od szacunków analityków – mediany szacunków na dzień 31 maja 2022 r. zakładały wzrost GMV o 5 proc., przychodów o 1,5 proc. oraz 104 mln euro skorygowanego EBIT).
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas