Ekspresowe zakupy wygrywa aplikacja Lisek

Format dark store zdobywa popularność wśród Polaków, choć ceny są wyższe - poziom pomiędzy tradycyjnymi sieciami stacjonarnymi a sklepami internetowymi, tradycyjnie najdroższymi.

Publikacja: 09.06.2022 09:01

Ekspresowe zakupy wygrywa aplikacja Lisek

Foto: Adobe Stock

Polacy doceniają zakupy z ekspresową dostawą do domu, co w Polsce oferuje Lisek APP, Jush! oraz BOLT Market. Eksperci ASM Sales Force Agency w pierwszym badaniu tego sektora przeanalizowali 11 czynników, wśród których znalazły się między innymi dostęp do aplikacji, warunki dostawy, dostępność produktów czy obsługa klienta. Najwięcej punktów (28) zyskała usługa Lisek App, 27 zdobył Jush!, natomiast Bolt Market uzyskał wynik 22 punktów. Na popularność wpływa cena, zakupy we wszystkich trzech aplikacjach były tańsze o 6,5 proc. od zamawianych w kanale e-grocery, ale droższe o 11 proc. niż w sieciach sklepów tradycyjnych.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd