Aktualizacja: 31.01.2022 21:00 Publikacja: 31.01.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
W przypadku żywności ceny spadną o 5 proc., ale – biorąc pod uwagę, iż od dawna rosną nawet z tygodnia na tydzień – nie będzie szans na zmianę rynkowego trendu. Ale rynek na zmianę musi zareagować. – Technicznie jesteśmy gotowi, systemy przygotowane. Część sieci wymieniła już etykiety cenowe na półkach – mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas