Tysiąc polskich sklepów sprzedaje online poprzez serwis Zalando

Polska jest jednym z rynków, gdzie nasz program zachęcania sklepów stacjonarnych do rozpoczęcia sprzedaży online za naszym pośrednictwem przyjął się najlepiej – mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.

Aktualizacja: 24.01.2022 16:46 Publikacja: 23.01.2022 21:00

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Foto: materiały prasowe

Zalando uruchomiło w Polsce program Connected Retail, w ramach którego stacjonarne sklepy mogą sprzedawać na platformie online. Ilu sprzedawców się dotąd do niego zdążyło przyłączyć?

Polska posiada ogromny potencjał pod tym względem, ma gęstą sieć stacjonarnych sklepów z modą oraz asortymentem lifestyle'owym. Właściciele sklepów w Polsce są przedsiębiorczy, świadomi szans, jakie daje działalność w internecie, a także szukają możliwości kontaktu z klientami online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać
Handel
Kasjer Putina przejmie największe sklepy internetowe Rosji
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte