Tysiąc polskich sklepów sprzedaje online poprzez serwis Zalando

Polska jest jednym z rynków, gdzie nasz program zachęcania sklepów stacjonarnych do rozpoczęcia sprzedaży online za naszym pośrednictwem przyjął się najlepiej – mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.

Aktualizacja: 24.01.2022 16:46 Publikacja: 23.01.2022 21:00

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Foto: materiały prasowe

Zalando uruchomiło w Polsce program Connected Retail, w ramach którego stacjonarne sklepy mogą sprzedawać na platformie online. Ilu sprzedawców się dotąd do niego zdążyło przyłączyć?

Polska posiada ogromny potencjał pod tym względem, ma gęstą sieć stacjonarnych sklepów z modą oraz asortymentem lifestyle'owym. Właściciele sklepów w Polsce są przedsiębiorczy, świadomi szans, jakie daje działalność w internecie, a także szukają możliwości kontaktu z klientami online.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd