Aktualizacja: 06.05.2025 10:09 Publikacja: 09.12.2021 09:36
Foto: materiały prasowe
Spadek kosztów najmu powierzchni handlowej w porównaniu z 2019 i 2020 rokiem umożliwił odzieżowej grupie LPP szybszy rozwój sieci sklepów, a i e-commerce prężnie się rozwija. Oba te czynniki w połączeniu z odejściem od dużych przecen kolekcji sprawiają, że w trzecim kwartale i dziewięciu miesięcy br. grupa ma wysokie zyski.
W ciągu trzech miesięcy zakończonych 31 października Grupa LPP odnotowała 3,91 mld zł przychodu, o 60 proc. więcej niż w tym samym okresie 2020 r. Jej zysk operacyjny skoczył o 171 proc. do 817 mln zł, a zysk netto o 154,2 proc. do 628 mln zł. Wynik EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) LPP przekroczył w kwartale 1,1 mld zł (wzrost o 154,2 proc.). To dane zaprezentowane zgodnie ze standardem MSSF 16. Według używanego dłużej przez firmy MSR 17 były nieco niższe.
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas