„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Zarząd obuwniczo-odzieżowej grupy CCC przyjął dziś nową strategię do 2025 roku. Wśród jej założeń jest potrojenie przychodów wobec odnotowanych przez cztery kwartały zakończone 31 października, podniesienie marży EBITDA ponad 12 proc. i 60-proc. udział e-commerce w biznesie grupy.

Publikacja: 25.11.2021 12:40

„Go.25”, czyli są założenia nowej strategii CCC

Foto: Fot. CCC

"GO.25 | EVERYTHING FASHION, OMNICHANNEL PLATFORM" – brzmi nazwa strategii przyjętej dziś przez zarząd CCC. Obejmuje ona główne kierunki rozwoju grupy z Polkowic. Według zarządu, jest naturalną kontynuacją strategii z początku 2020 r. „Go.22”, której realizację zaburzyła pandemia.

„W ostatnich dwóch latach w sektorze handlu odzieżą i obuwiem nastąpiły liczne zmiany, wywołane m.in. pandemią COVID-19. W wyniku tych zmian, wybrane trendy rynkowe przyśpieszyły (m.in. rosnący segment sprzedaży cyfrowej), jeszcze większego znaczenia nabrały elementy związane z doświadczeniem zakupowym (tj. nowe sposoby płatności, rozwój rynku płatności odroczonych, dostaw tzw. same day delivery oraz dostaw ekspresowych), jak również wzrostem świadomości i odpowiedzialności wobec środowiska i otoczenia” – napisał zarząd CCC pod kierunkiem Marcina Czyczerskiego.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zielone światło dla Wigilii wolnej od pracy. Jest pierwsza decyzja Sejmu
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
Kolejna sieć drogerii w Polsce będzie niemiecka
Handel
IKEA pożegnała Rosję. Sprzedała „klucz" do rosyjskiego rynku
Handel
Rynek paczek ucierpi przez Trumpa. Polskę zaleją nie tylko chińskie produkty, ale też operatorzy?
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Handel
Sklepy mogą się rozczarować czarnym piątkiem
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni