Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Sieć rozwija dostęp do second handów w swoich sklepach. Wszystko w ramach „gospodarki obiegu zamkniętego”.

Publikacja: 30.09.2021 14:52

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Foto: Adobe Stock

Rosnąca świadomość ekologiczna skłania firmy do rozwijania różnych strategii CSR (Corporate Social Responsabilty). Jedne sieci kładą nacisk na niemarnowanie żywności, wprowadzając specjalne oznaczenia, jak Kaufland, który na produktach marki własnej nadających się do spożycia po terminie minimalnej trwałości będzie umieszczał piktogramy zachęcające do sprawdzenia za pomocą własnych zmysłów czy produkt jest jeszcze dobry. W ten trend wpisują się też kampanie Lidla, który regularnie promuje produkty o krótkim terminie przydatności w mocno obniżonych cenach. Inne sieci, jak Auchan (który też promuje niemarnowanie żywności) szukają własnych nisz.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem