Klienci domagali się zmian od dłuższego czasu. Frisco.pl wreszcie to zrobi

Wielu klientów odetchnie z ulgą. Internetowy supermarket Frisco.pl ograniczy zużycie plastiku.

Aktualizacja: 07.05.2019 14:05 Publikacja: 07.05.2019 13:58

Klienci domagali się zmian od dłuższego czasu. Frisco.pl wreszcie to zrobi

Foto: Frisco.pl

Klienci Frisco.pl, znanego polskiego e-sklepu spożywczego od dawna narzekają, że wszystkie zamówienia dostają wraz z dużą ilością jednorazowych, plastikowych opakowań. Klienci skarżyli się w mediach społecznościowych na pakowanie w osobne torebki wręcz pojedynczych produktów, które same w sobie miały własne opakowania – warzyw zapakowanych już w folię i umieszczonych na tacce czy zwierzęcej karmy w puszkach.

Czytaj także: Jadalna alternatywa dla plastiku na majówkę 

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką