Globalna szansa kosmetyków

Głównym celem ekspansji krajowych firm kosmetycznych jest Unia Europejska, lecz szybko rośnie sprzedaż na odległe, często egzotyczne rynki.

Aktualizacja: 25.07.2017 08:04 Publikacja: 24.07.2017 21:56

Globalna szansa kosmetyków

Foto: 123RF

– Kraje Azji, w tym Indie i Chiny, oraz rozwinięte państwa Afryki mają teraz największy potencjał wzrostu rynku kosmetyków, a więc powinny być atrakcyjnym kierunkiem dla ekspansji polskich producentów kosmetyków – ocenia najnowszy raport na temat branży kosmetycznej opracowany na zlecenie Banku Zachodniego WBK przez PI Research.

Część firm już zaczyna doceniać ten potencjał, co potwierdzają ubiegłoroczne dane GUS dotyczące eksportu kosmetyków i środków higieny osobistej z Polski; jego wartość wzrosła o 16 proc., osiągając rekordową wartość 11,8 mld zł.

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Rosjanie zaszokowani cenami majonezu. To będą drogie święta
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Handel
Polacy szturmem ruszyli na zakupy. Czarny piatek zapowiada dobry sezon świąteczny
Handel
Jeszcze nie ma co grzebać polskiego konsumenta
Handel
Polacy tracą wiarę w swój konsumencki wpływ na zrównoważony rozwój
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Handel
Embargo na rosyjskie diamenty zaczyna działać. Konkurencja dołącza do planu G7
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska