E-handel bardziej zagraniczny

O 145 proc. rocznie rosną wydatki Polaków w e-sklepach w innych krajach. Wyjście w świat to szansa także dla polskich handlowców. I kurierów.

Aktualizacja: 13.08.2017 19:39 Publikacja: 13.08.2017 19:35

E-handel bardziej zagraniczny

Foto: 123RF

Internetowy handel transgraniczny, tzw. cross-border, to dziś najszybciej rosnąca i najbardziej perspektywiczna gałąź e-commerce. Jak wynika z raportu Instytutu e-Gospodarki, w Europie jego wartość sięga już około 45 mld euro.

– W Polsce ta część handlu rośnie niezwykle dynamicznie, ale nadal e-zakupy zagraniczne są u nas mniej popularne niż w innych krajach UE – wyjaśnia Roman Góralski, dyrektor Instytutu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Chińskie cła na kopaliny z USA, Google pod lupą Pekinu. Kto zyskuje, a kto traci?
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Handel
Znany polski producent zabawek ogłosił upadłość. Bo dzieci jest coraz mniej
Handel
Chiny odpowiadają USA cłami odwetowymi. Biją też w Google
Handel
Cła na Meksyk zawieszone na miesiąc. Meksyk wzmocni ochronę granicy
Handel
Rosja traci swój największy rynek eksportowy. Turcja wybiera Chiny