Promocja polskiej gospodarki. Zamiast Brazylii na celowniku Iran i Indie

Ministerstwo Rozwoju zakłada, że nowy program promowania za granicą polskiej gospodarki przyczyni się do podpisania przez firmy ponad 600 nowych kontraktów.

Aktualizacja: 23.01.2017 05:44 Publikacja: 22.01.2017 19:28

W ramach działań promocyjnych realizowane będą trzy projekty: promocja w oparciu o polskie marki produktowe Marka Polskiej Gospodarki – Brand, projekt Polskich Mostów Technologicznych oraz wsparcie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w promocji marek produktowych – Go to Brand. Za dwa pierwsze odpowiada Ministerstwo Rozwoju. Na ich realizację wyda odpowiednio 154 mln zł i 186 mln zł. Trzeci program organizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), która w tym roku przeznacza na niego 250 mln zł.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gospodarka
Ekonomiści o prognozach i wyzwaniach dla polskiej gospodarki. „Czasu już nie ma”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gospodarka
Wiceminister Maciej Gdula: Polska nauka musi się wyspecjalizować
Gospodarka
Nacjonalizacja po rosyjsku: oskarżyć, posadzić, zagrabić
Gospodarka
Amerykański kredyt 20 mld dol. dla Ukrainy spłaci Putin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gospodarka
Polacy mają dość klimatycznych radykałów