Aktualizacja: 13.06.2021 07:52 Publikacja: 13.06.2021 07:52
Foto: AdobeStock
Co najmniej 30 proc. udział kobiet we władzach w 140 największych polskich spółek giełdowych do 2030 r. – taki cel stawia sobie 30% Club Poland, czyli polska edycja globalnej kampanii, która już od dekady promuje różnorodność w biznesie.
Podobnie jak na świecie, gdzie inicjatorką 30% Club – wkrótce po wybuchu kryzysu finansowego- była brytyjska finansistka Helena Morrissey, również polska edycja kampanii ruszyła z inicjatywy kobiety z rynku finansów. A konkretnie Mileny Olszewskiej-Miszuris, prezeski spółki doradczej WM Advisory, która przed startem we własnym biznesie przez dekadę pracowała jako analityk giełdowy. Dlaczego akurat 30 proc.?
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Choć na większości europejskich rynków jest dziś w miarę spokojnie, to na krajowych inwestorów najwyraźniej padł...
W pierwszym kwartale w Europie przeprowadzono więcej IPO niż rok temu. W statystykach mocno zaznaczyła się polsk...
Krajowe indeksy, mimo przewagi optymistycznych nastrojów na europejskich rynkach akcji, poddały się korekcie odd...
Po jednym dniu przerwy krajowy rynek wraca do handlu z byczym nastawieniem.
Mamy rekordy na warszawskiej giełdzie, niedługo zaczną spadać stopy procentowe. To jest dobry czas, aby zainwest...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas