Citigroup bez działów obsługi klientów?

Amerykański bank rozważa możliwość cesji działów obsługi klientów w niektórych krajach, zwłaszcza w Azji, aby uprościć własną strukturę — podał Bloomberg Law powołując się na 4 informatorów

Publikacja: 21.02.2021 14:34

Citigroup bez działów obsługi klientów?

Foto: Bloomberg

Dyskusje dotyczą zbycia działów bankowości detalicznej w regionie Azji-Pacyfiku. — Nowa prezes Jane Fraser powiedziała w styczniu, że dokonamy beznamiętnego starannego przeglądu naszej strategii. Zostanie rozważone wiele różnych opcji, a przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji będziemy długo zastanawiać się — powiedziała Reuterowi osoba reprezentująca Citigroup.

Decyzja będąca jednym z elementów uproszczenia struktury przez nową prezes może dotyczyć działów w Korei, Tajlandii, na Filipinach i w Australii, ale jeszcze nie podjęto jej. Cesje mogą być rozłożone w czasie albo też Citi mógłby zachować te działy w swej strukturze. — podał Bloomberg. Przychody działu konsumenckiego w Azji zmalały w IV kwartale o 15 proc. do 1,55 mld dolarów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse
Złoto po 3000 dolarów za uncję w 2025 roku?
Finanse
Pieniądze z rezerwy emerytalnej nie wystarczą nawet na trzy miesiące
Finanse
Najlepszy produkt długoterminowego oszczędzania
Finanse
Zakaz kopania kryptowalut w Rosji. Brakuje prądu do produkcji broni
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Partnera
Zadbajmy lokalnie o bankowość dla firm