Citigroup bez działów obsługi klientów?

Amerykański bank rozważa możliwość cesji działów obsługi klientów w niektórych krajach, zwłaszcza w Azji, aby uprościć własną strukturę — podał Bloomberg Law powołując się na 4 informatorów

Publikacja: 21.02.2021 14:34

Citigroup bez działów obsługi klientów?

Foto: Bloomberg

Dyskusje dotyczą zbycia działów bankowości detalicznej w regionie Azji-Pacyfiku. — Nowa prezes Jane Fraser powiedziała w styczniu, że dokonamy beznamiętnego starannego przeglądu naszej strategii. Zostanie rozważone wiele różnych opcji, a przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji będziemy długo zastanawiać się — powiedziała Reuterowi osoba reprezentująca Citigroup.

Decyzja będąca jednym z elementów uproszczenia struktury przez nową prezes może dotyczyć działów w Korei, Tajlandii, na Filipinach i w Australii, ale jeszcze nie podjęto jej. Cesje mogą być rozłożone w czasie albo też Citi mógłby zachować te działy w swej strukturze. — podał Bloomberg. Przychody działu konsumenckiego w Azji zmalały w IV kwartale o 15 proc. do 1,55 mld dolarów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Finanse
Trump ostro krytykuje szefa Fedu. Chce cięcia stóp
Finanse
W ciągu kilku dni z PPK ubył prawie miliard złotych. Skąd te zawirowania?
Finanse
Cła Donalda Trumpa biją w aktywa PPK, ale nerwowe reakcje są niewskazane
Finanse
Czego od audytora potrzebuje średnia firma i jej inwestorzy? Audyt szyty na miarę
Finanse
Ludzie nadal są najważniejszym ogniwem w audycie