Netflix opublikował drugą edycję „Raportu Zaangażowania”, czyli zestawienia tego, co oglądano w Netflixie od lipca do grudnia 2023 roku. Raport obejmuje 99% oglądanych treści w serwisie.
W Netflixie zwyciężają trzy sezony „Lupina"
Od czasu pierwszego raportu Netflix wprowadził istotne zmiany: dodał czas trwania produkcji oraz liczbę obejrzeń rozumianą jako całkowita liczba godzin oglądania podzielona przez czas trwania. Podzielił też zestawienie na filmy i seriale. Dzięki temu ujednolicił prezentację danych z tygodniowymi rankingami Top 10 i Most Popular.
Czytaj więcej
Netflix prowadzi w podsumowaniu IV kwartału 2023 r., mając ponad dwa razy większe udziały w rynku...
Odbiorcy Netflixa oglądali łącznie 90 miliardów godzin treści, zaś 183 miliardy w całym ubiegłym roku.
Jeśli chodzi o seriale najbardziej na swoją oglądalność pracowały pierwsze trzy sezony serialu „Lupin”, które zdobyły blisko 100 milionów obejrzeń, zaś 8 sezonów „CoComelon” miało blisko 200 milionów obejrzeń.