Lista kolejnych pozycji seriali i ich obejrzeń wygląda następująco: „Wiedźmin” - 76 milionów, „Virgin River” - 69 milionów, „The Crown” - 50 milionów, „Słodkie Magnolie” - 35 milionów, „Top Boy” - 26 milionów, „Heartstopper” - 24 milionów, „Sintonia” - 20 milionów, „Sweet Home” - 17 milionów.
Netflix: Dobre notowania „Wednesday” i „Squid Game”
Widzowie Netflixa chętnie wracali do trzech najpopularniejszych produkcji w historii. „Wednesday”, „Czerwona Nota” oraz „Squid Game” zyskały wiele milionów nowych obejrzeń w 2023 roku długo po ich premierze w Netflixie. Działa następująca zasada — nowe adaptacje przyciągają widzów do wcześniejszych produkcji. „One Piece” (72 miliony obejrzeń) podwoił oglądalność produkcji animowanej, zaś konkurs reality „TV Squid Game: Wyzwanie” (33 miliony) zwiększył oglądalność serialu „Squid Game” o 34 proc.
Trzecia miłość w trzecim sezonie „Bridgertonów”
Najchętniej oglądana na świecie anglojęzyczna produkcja serialowa Netflixa, jaką są „Bridgertonowie”, właśnie powróciła ze swoim trzecim sezonem i co najważniejsze, serial nie obniża poziomu.
Polaków zainteresuje fakt, że nieanglojęzyczne seriale oraz filmy są bardzo popularne wśród widowni i stanowią niemal 1/3 całości czasu oglądania treści. Oprócz produkcji anglojęzycznych najważniejsze są produkcje koreańskojęzyczne — 9 proc. czasu oglądania, hiszpańskojęzyczne — 7 proc., japońskie — 5 proc.
„Znachor” i „Ukochane dziecko” sukcesami Netflixa
W omawianym okresie największą popularnością cieszyło się niemieckie „Ukochane dziecko” (53 miliony obejrzeń), polski „Znachor” (43 miliony), meksykańska „Zmowa milczenia” (21 milionów), koreańska „Dziewczyna w masce” (19 milionów), japońska „Yu Yu Hakusho” (17 milionów), hiszpański „Berlin” (11 milionów) oraz indyjscy „Kolejarze: Katastrofa w Bhopalu” (11 milionów).
Produkcje związane ze światem sportu stają się coraz popularniejsze, zdobywając łącznie 184 miliony obejrzeń w drugiej połowie ubiegłego roku. Wśród nich są takie produkcje jak: „BECKHAM” (44 miliony), „Sportowe opowieści: Johnny Football” (14 milionów) i „Quarterback” (13 milionów).