Aktualizacja: 11.04.2019 21:00 Publikacja: 11.04.2019 21:00
Według ekspertów w naszym kraju aż 13 mln osób jest wykluczonych z uczestnictwa w komunikacji zbiorowej
Foto: materiały prasowe
Stawianie na nowe połączenia zwyczajnie się opłaca. Podczas panelu poświęconego transportowi zbiorowemu mówił o tym między innymi Michał Leman z Flixbusa.
Według niego w Polsce jest aż 13 mln osób wykluczonych z uczestnictwa w komunikacji zbiorowej. A przy tym nie wszystkie z nich mają swoje samochody. Przez to są one wykluczone również z życia kulturalnego, nie napędzają ruchu w lokalnych pływalniach, nie korzystają z oferty lokali gastronomicznych. Inwestycja w transport może więc się zwrócić – przekonywał przedstawiciel międzymiastowego przewoźnika.
Polska ma szansę stać się ważnym graczem na europejskiej mapie energetycznej. Nowe możliwości otwiera współpraca z amerykańskimi partnerami przy budowie pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej, która powstanie na Pomorzu.
O wyzwaniach związanych ze zdrowiem Polaków mówią Justin Gandy, managing director, MSD Polska, i Gabriele Grom, public policy lead, Mid-Europe Region, MSD.
Temat energetyki jądrowej był bardzo mocno obecny podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego. O strategicznym znaczeniu atomu dla gospodarki i bezpieczeństwa kraju najlepiej świadczy fakt, że został mu poświęcony osobny blok tematyczny z udziałem kluczowych reprezentantów rządu, strony biznesowej, jak i rynkowych regulatorów.
Uczestnicy debaty zgodnie przyznali, iż fundamentem każdej firmy są ludzie. To oni stoją za sukcesem każdego przedsiębiorstwa. Warto dbać o talenty i dobrostan swoich pracowników.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Od lat bardzo dużo mówi się o tym, że polski system podatkowy jest zawiły, nieczytelny i niejednoznaczny. Jak więc to zmienić?
Zawsze wspólnym mianownikiem i podmiotem naszych działań jest pacjent – mówi Bartłomiej Chmielowiec, rzecznik praw pacjenta (RPP).
Żaden podmiot nie działa w próżni, a otoczenie makroekonomiczne ma zasadniczy wpływ na funkcjonowanie jednostek publicznych. W związku z tym, dyskutując o kondycji finansowej szpitali w Polsce, powinniśmy brać pod uwagę takie elementy jak: inflacja, otoczenie regulacyjne i sytuacja społeczna w kraju.
Zwyczajowo każdej edycji rankingu „Liderzy zarządzania – najlepiej zarządzane szpitale publiczne według BFF Banking Group” towarzyszy debata merytoryczna.
To, co wyróżnia banki w Polsce, to przede wszystkim innowacyjność i zdolność do szybkiej odpowiedzi na potrzeby klientów – dynamiczne dostosowanie struktury i zakresu usług – niezależnie od tego, czy mówimy o kliencie korporacyjnym, czy indywidualnym.
Xtreme Fitness Gyms zbliża się do historycznego wydarzenia – otwarcia 100. klubu w Polsce, będącego kulminacją rekordowego wzrostu w 2024 roku. Sieć, która na początku roku liczyła niecałe 60 lokalizacji, zakończy go z imponującym 70-procentowym wzrostem liczby klubów, napędzanym intensywną ekspansją franczyzową. Grudniowa inauguracja setnego klubu potwierdza, że firma obrała kurs na dalszy, dynamiczny rozwój.
Strefa Edukacji w Muzeum Gazowni Warszawskiej to unikalna przestrzeń, w której historia przemysłu łączy się z pasją do nauki, eksperymentowania oraz twórczego działania. Oferta edukacyjna muzeum obejmuje szeroką gamę warsztatów, skierowanych do przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych oraz rodzin z dziećmi. Tematyka zajęć łączy fascynujące eksperymenty z dziedziny chemii i fizyki z kreatywnymi działaniami artystycznymi oraz warsztatami ekologicznymi, umożliwiając uczestnikom rozwój w duchu zabawy i nauki.
Sieć franczyzowa VeloBanku dynamicznie rośnie. Obecnie dysponuje 100. punktami partnerskimi, a do końca 2025 roku uruchomionych zostanie kolejnych 60. To dziś szybko rozwijająca się sieć bankowa, dająca szereg korzyści dla partnerów. Lokalizacja w centrach dużych miast, wsparcie marketingowe, dostęp do szkoleń oraz technologiczne nowości w samych placówkach – to tylko niektóre benefity przyciągające nowych franczyzobiorców.
rozmowa | Wiele lat doświadczeń, globalne standardy, sprawdzone działające procedury – dla wielu potencjalnych kandydatów franczyza McDonald’s wydaje się być gotowym i prostym przepisem na sukces. Jak twierdzi Marek Mikusek, Franchising Director marki, „rozwój biznesu wymaga ciągłego, konsekwentnego zaangażowania ze strony franczyzobiorców, a sukces tkwi w odpowiedzialnym wyborze kandydatów i długofalowych partnerskich relacjach”. Jak zatem zacząć swój biznes pod złotymi łukami?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas