Opakowania znad Wisły trafiają do stu krajów

Rok 2019 był dla grupy Canpack bardzo udany. Kontynuowała ekspansję zagraniczną, umacniając swoją pozycję rynkową. Deklaruje, że nie spocznie na laurach.

Publikacja: 26.05.2020 19:10

Kilkunastoprocentowy wzrost przychodów, solidne i coraz wyższe zyski oraz rosnące zatrudnienie – tak w dużym skrócie można podsumować zeszły rok grupy Canpack. Działa ona na rynku opakowań metalowych już od ponad 30 lat. W tym okresie stała się wiodącym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej i stale umacnia swoją pozycję rynkową w Europie Zachodniej, Azji, Afryce oraz Ameryce Południowej.

Zeszły rok był dla krakowskiej firmy bardzo pracowity. Działalność rozpoczęła fabryka aluminiowych puszek w Kolumbii. Ogłoszono nową inwestycję w Czechach, gdzie wkrótce uruchomiona zostanie linia produkcyjna puszek na potrzeby browaru Plzensky Prazdroj, właściciela marki Pilsner Urquell.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego