„Wiedźmin” znów globalnym hitem

Polskie studio miało bardzo dobry zeszły rok, a ten zapowiada się jeszcze lepiej. Notowania akcji na giełdzie biją rekordy, a fani gier czekają na wrześniową premierę „Cyberpunka". O warszawskiej firmie znów będzie bardzo głośno.

Publikacja: 26.05.2020 19:10

„Wiedźmin” znów globalnym hitem

Foto: materiały prasowe

Nie bez powodu mówi się, że produkty CD Projektu są największym polskim hitem eksportowym. Gra „Wiedźmin" sprzedała się już w ponad 40 milionach egzemplarzy. I choć od premiery trzeciej części tej sagi minęło pięć lat, to właśnie przeżywa ona swój renesans. To zasługa serialu „Wiedźmin" Netflixa, który zadebiutował pod koniec zeszłego roku i choć recenzje zebrał mieszane, to cieszy się olbrzymią popularnością. Polskie studio z produkcją Netflixa nie miało wprawdzie nic wspólnego, ale sukces serialu automatycznie zwiększył zainteresowanie grą. Na przełomie roku awansowała ona na pierwsze miejsce globalnej listy bestsellerów na Steamie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku