Czy możliwe jest korzystanie z usług finansowych w każdym miejscu w Polsce, bez dostępu do komputera? Jeszcze kilka lat temu możliwości były bardzo ograniczone, jednak wraz z postępem technologii to się zmieniło.
– Na początku 2015 r. podjęliśmy strategiczną współpracę z siecią Ruch – mówi Łukasz Szymak, dyrektor ds. rozwoju alternatywnych kanałów sprzedaży w Vivus Finance. – Już wcześniej współpracowaliśmy z największymi sieciami brokerskimi w Polsce. Dzięki temu, wykorzystując ponad 2 tys. kiosków i trzy razy tyle punktów brokerskich, udało nam się dotrzeć do niemal każdego miejsca w Polsce. Nasze usługi stały się dostępne nie tylko dla ludzi bardzo mobilnych, pozostających ciągle online, ale również dla konsumentów przyzwyczajonych do osobistego kontaktu z doradcą finansowym lub... agentem w kiosku Ruchu, którego często znają od lat. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie rozwój systemów informatycznych, z których korzystamy. Wyzwaniem było sprawienie, by proces był szybki i prosty, a przy tym gwarantujący pełne bezpieczeństwo transakcji.