Wędliny bliżej natury

W tym roku miną cztery lata, od kiedy Zakłady Mięsne Henryk Kania z powodzeniem oferują wędliny pod marką Maestro. Jej rozpoznawalność i szybko rosnącą sprzedaż firma tłumaczy wpisaniem się w oczekiwania rynku i konsumentów.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Wędliny bliżej natury

Foto: materiały prasowe

– W Polsce od kilku lat wyraźnie zmieniają się trendy konsumenckie. Rośnie znaczenie kategorii premium – wyjaśnia Dominika Rąba, wiceprezes Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Klienci poszukują produktów wysokiej jakości z tzw. krótką i czystą etykietą. Wolą zapłacić więcej, by w zamian otrzymać wyrób wyższej jakości – dodaje.

Wędliny Maestro, jak zaznacza ich producent, mogą się pochwalić wysoką mięsnością, dużą zawartością białka oraz brakiem glutaminianu monosodowego i fosforanów. To sprawia, że konsumenci chętnie do nich wracają. Co więcej, z roku na rok liczba osób, które je kupują, jest coraz większa.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego