Lokalni gracze silniejsi w sieci

W dwucyfrowym tempie urosną w tym roku wydatki reklamodawców na kampanie w internecie – przewidują Wirtualna Polska Holding i Agora.

Publikacja: 24.08.2021 21:00

Lokalni gracze silniejsi w sieci

Foto: Adobe Stock

Nawet 131,4 zł, 9,5 proc. więcej niż na poniedziałkowym zamknięciu, kosztowała we wtorek akcja Wirtualnej Polski Holding na warszawskiej giełdzie. Przy tym kursie grupa, której biznes polega głównie na zarabianiu na kampaniach reklamowych zamawianych w internecie i pośredniczeniu w sprzedaży produktów popularnych wśród internautów kategorii (kontrolowana przez trzech Polaków, w tym prezesa Jacka Świderskiego), warta była już ponad 3,8 mld zł. To oznacza, że od początku roku jej wartość wzrosła o ponad 40 proc.

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności