Polsat Media zaczął sprzedaż reklam za nową walutę

Nawet o kilkanaście procent mogą urosnąć w br. wpływy reklamowe telewizji. Stacje zaczynają bowiem pobierać opłaty za widza w barze.

Publikacja: 22.08.2021 21:00

Polsat Media zaczął sprzedaż reklam za nową walutę

Foto: Adobe Stock

W dwucyfrowym tempie może rosnąć rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w Polsce w 2021 r. – ocenił Stanisław Janowski, prezes telewizji Polsat, przy okazji omawiania wyników za pierwszych sześć miesięcy br. W tym czasie wydatki reklamodawców były o 21,3 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły prawie 2,1 mld zł.

Konrad Księżopolski, szef analityków w Haitong Banku, sądzi, że w wyższych niż wcześniej szacunkach dla rynku menedżment Polsatu uwzględnił wykonany właśnie ruch.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem