Operator alternatywny upublicznił dzisiaj informację o nowym kształcie oferty. W niecały rok od zmiany wizualizacji Netia – jak mówią jej przedstawiciele – wraca z ofertą dla mniej zasobnych i mniej wymagających klientów. W cenniku pojawi się usługa 2 Mb/s za 49,90 zł oraz pakiet telefoniczny za 34,90 zł.
- Doszliśmy do wniosku, że tak pozycjonowanych usług brakowało w naszym portfolio – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Marcin Malinowski, dyrektor rozwoju biznesu w Netii. Ponadto w ofercie operatora pojawi się pakiet 20 Mb/s za 59,90 zł. Za 79,90 zł będzie sprzedawana topowa oferta: 40 Mb/s na sieci VDSL Telekomunikacji Polskiej oraz 50 Mb/s na własnej sieci VDSL Netii i 100 Mb/s w zasięgu jej sieci ethernetowych. Jak mówią przedstawiciele operatora uruchomienie usług 80 Mb/s na sieci VDSL wydaje się z technicznego punktu widzenia ryzykownym posunięciem. Pakiet triple play we własnej sieci Netii sprzedawany będzie od 89,90 zł.
- Nowa oferta oznacza 10-złotową obniżkę w stosunku do wcześniejszej oferty, ale wyższe pakiety nieco podrożały. Oceniamy, że średnie ARPU z usług powinno pozostać na niezmienionym poziomie – powiedział Michał Zawadzki, product manager w dziale rozwoju oferty operatora. Nowe pakiety sprzedawane będą tylko w zasięgu aktualnej sieci Netii. Termin i zasady unifikacji oferty z Telefonią Dialog nie są jeszcze znane.
Telewizja Osobista nadal będzie podstawą promocji usług operatora. Do współpracy z Netią wraca Tomasz Kot, który znowu będzie twarzą jej marki. Będzie między innymi promował konkurs Netii na najciekawiej udekorowany w domowych warunkach (Netia ukuła neologizm „wydżampowany”, jakiego będzie używać w komunikacji marketingowej) telewizor. Przewidziano trzy nagrody po 10 tys. zł i dziesięć nagród po 1 tys. zł.
- Chcemy zaistnieć i utrwalić w świadomości konsumentów markę Netii w kontekście usług telewizyjnych. Stąd takie wątki w komunikacji – powiedział Michał Dolny, szef marketingu operatora.