PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł.

Aktualizacja: 01.05.2019 21:46 Publikacja: 01.05.2019 21:00

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Foto: Adobe Stock

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

Wyścig z czasem

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę
Ekonomia
Zielona energia z morskiej farmy Baltica 2 popłynie już za dwa lata
Ekonomia
Bezpieczne ferie z Wojażerem
Materiał Promocyjny
Weekendowe Nadania od InPost – usprawnij logistykę Twojej firmy