PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł.

Aktualizacja: 01.05.2019 21:46 Publikacja: 01.05.2019 21:00

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Foto: Adobe Stock

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

Wyścig z czasem

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Ekonomia
Gminy przechodzą na OZE – nie zostań w tyle!
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście