Aktualizacja: 03.09.2017 13:05 Publikacja: 03.09.2017 12:55
Foto: Materiały Producenta
Foto: Materiały Producenta
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Pierwsze wrażenie jest... dziwne. Przeprowadzony niedawno lifting jednego z najpopularniejszych modeli z gamy Suzuki zmienił go z auta prawie bez wyrazu w samochód, którego nie sposób nie zauważyć. A to za sprawą charakternego, rzadko żebrowanego, dużego jak na kompaktowe wymiary samochodu grilla, który zdominował przód. Trzeba się z tym oswoić, tym bardziej, że zmiany z tyłu były bardzo delikatne co sprawia, że kontrast jest spory. Pod maską testowego modelu znalazła się słabsza z dwóch jednostek, z jakimi oferuje swój model Suzuki - turbodoładowany benzynowiec 1.0 BosterJet o mocy 112 KM (mocniejszy, 1.4 BoosterJet, ma 140 KM). Do tego pięciobiegowa, ręczna skrzynia. Pierwsza myśl – nie ma szans na dobrą jazdę. Przyznaję, bardzo się pomyliłem.
Tempo odchodzenia od węgla w energetyce jest uzależnione od możliwości zapewnienia podstawy systemu, która będzie stabilizować pogodozależne źródła odnawialne do czasu uruchomienia elektrowni jądrowej. Taką rolę może pełnić gaz.
Globalny rynek technologii medycznych, wspierany przez inwestycje i nowoczesne programy, dynamicznie rośnie. Jednym z takich działań jest nabór „Ścieżka SMART” finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki. Stworzyliśmy hydrożel do hodowli komórkowych. Jest to narzędzie przydatne w badaniach nad nowymi lekami – mówi Marcin Krzykawski, prezes Real Research.
Transformacja powinna być prowadzona według planu nakreślonego na wiele lat do przodu, a nie według harmonogramu wyborczego. Powinien się w nią w jak największym stopniu angażować kapitał prywatny, by pomoc publiczna trafiała do inwestycji o największych ryzykach.
Od technologii nie da się uciec. Zamiast jednak z nią walczyć, trzeba wykorzystać możliwości, jakie one daje – zarówno samym bankom, jak i osobom korzystającym z ich usług.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
W trakcie przewodnictwa w Unii polski rząd musi przekonać kraje „27”, że tylko integrując produkcję uzbrojenia, może wygrać wyścig zbrojeń z Rosją.
W tym roku rynek tego typu produktów ma być warty już 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6 proc. rdr. Największą jego część stanowią samochody, ale mocno rosną hotele i SPA.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.
O wsparcie z programu Mój elektryk 2.0 będą mogły ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby fizyczne wykonujące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdaniem Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców jest to rozwiązanie dyskryminujące, np. spółki z o.o.
Spowolnienie gospodarcze w Europie doprowadziło do zastoju w transporcie drogowym. Sprzedaż samochodów ciężarowych gwałtownie spada.
Po raz pierwszy w niemal stuletniej historii współpracy Watykanu z Mercedesem, nowy papamobile będzie samochodem elektrycznym. Powstał na bazie modelu G 580 z technologią EQ.
Subsydia do samochodów elektrycznych mają na celu stymulowanie rynku, który w przypadku Polski, nadal jest na początkowej fazie rozwoju. Dotychczasowe działania ze strony państwa przynosiły wymierne korzyści. Jednak nowa propozycja programu dopłat nie ma nic wspólnego z przemyślaną koncepcją.
Chińska linia lotnicza JuneYao wprowadza na rynek własny samochód elektryczny – JuneYao Air. Sensacją jest nie tylko hojna gwarancja na akumulator, ale i inne dodatki.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas