Gdy pokój nie miał widoku na morze...

Biuro podróży wypłaci rekompensatę za zepsute wakacje, o ile uzna reklamację klienta

Aktualizacja: 17.09.2017 08:54 Publikacja: 17.09.2017 06:00

Gdy pokój nie miał widoku na morze...

Foto: Fotolia

Skończyły się wakacje. Wiele osób jest już po urlopach. Nie wszyscy wspominają je dobrze. Jedni mają poważne zastrzeżenia do hotelu, inni do organizacji wypoczynku.

– Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli w trakcie imprezy klient stwierdza wadliwe wykonywanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi oraz organizatora turystyki – mówi Piotr Henicz, wiceprezes biura podróży Itaka.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego