Aktualizacja: 07.05.2025 20:52 Publikacja: 26.06.2024 12:00
Z przeprowadzonych badań wynika, że możemy podzielić Polaków na lojalnych pacjentów, zdrowych konsumpcyjnych entuzjastów i pragmatycznych chorych. To ciekawe dane, ponieważ pokazują one nasze podejście do dobrostanu zdrowotnego, ale też perspektywę rozwoju rynku farmaceutycznego i zapotrzebowanie konsumentów – powiedziała dr hab. Monika Skorek, prof. UW, podczas konferencji „Medycyna, farmacja i biznes – synergia nauki, zdrowia i rozwoju” zorganizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. – Zdrowie ludzi, rozwój nauki i możliwości komercjalizacji są dziś w synergii jak nigdy wcześniej.
Inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu obejmują wiele możliwości działań środowiskowych, społ...
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Szlachetna Paczka, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Świętego Mikołaja, czy F...
Odpowiedzialność jest jedną z głównych wartości Grupy Żabka. To sprawia, że organizacja dąży to tego, by mieć re...
Chcesz odzyskać należności z nieopłaconych kar za jazdę bez ważnego biletu i za zaległe czynsze? Pobierać oraz d...
Xtreme Fitness Gyms zbliża się do historycznego wydarzenia – otwarcia 100. klubu w Polsce, będącego kulminacją r...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas