Aktualizacja: 10.01.2018 16:48 Publikacja: 10.01.2018 16:31
Foto: Bloomberg
Jak podał w środę Instytut Monitorowania Mediów, w ostatnim miesiącu minionego roku wydatki na reklamę Skody sięgnęły 9,2 miliona złotych. Na drugim miejscu znalazł się Volkswagen, który wydał 7,5 mln zł, natomiast trzeci w rankingu wydatków był Citroen z kwotą 6,2 mln zł. Kolejne miejsca zajęły dwie marki premium: Mercedes oraz Lexus. Pierwszy wydał w grudniu 4,9 mln zł, drugi – 4,7 mln zł.
W całej branży 79 proc. wydatków dotyczyło reklamowania samochodów osobowych. Po 4 proc. przeznaczano na reklamę samochodów dostawczych oraz autoryzowanych serwisów, po 3 proc. – na części samochodowe oraz na reklamowanie samej sprzedaży samochodów.
Mimo coraz niższych dochodów z ropy naftowej i rosnącego deficytu budżetowego, Kreml w 2025 r. podwoił wydatki n...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Donald Trump chce deportować ponad 500 tys. obywateli Kuby, Haiti, Wenezueli i Nikaragui, którzy według urzędu p...
Elon Musk zapowiedział, że będzie poświęcał mniej czasu kierowaniu Departamentem Efektywności Rządowej (DOGE). M...
NBP szykuje się do obniżki stóp procentowych, Rada Legislacyjna „Rzeczpospolitej” ma pomysł na rozwój polskiej z...
Zmniejszenie wiarygodności sojuszniczej USA, stawianie UE na zakupy we własnym przemyśle czy wreszcie wojna celn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas