Insignia pcha się do segmentu premium

Najnowszy produkt Opla, Insignia GSi Grand Sport (limuzyna) i GSi Sports Tourer (kombi) pokazane we wrześniu we Frankfurcie zaliczane do segmentu D (klasy średniej) mogą pod każdym względem aspirować do segmentu premium.

Aktualizacja: 02.03.2018 07:22 Publikacja: 02.03.2018 07:12

Od 2008 r. Insignia zastępuje Vectrę (i przy okazji Omegę). Auto pierwsze generacji i po liftingu trafiło do ponad 900 tys. właścicieli. Opel sprzedał w Polsce w 2017 r. 3374 sztuki wobec 2583 rok wcześniej. W styczniu 2018 było to 398 aut (149 w styczniu 2016).

Od premiery prasowej wersji GSi Opel otrzymał do końca lutego zgłoszenia na ponad 115 tys. tych samochodów z całej Europy i z Izraela. W Polsce zamówienia można można było składać na nie od grudnia, wersja sportowa kosztuje od 168 tys. (benzyna) i 177 500 (diesel), kombi od 173 tys. (benzyna i 182 500 (diesel).

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Specjaliści IT znów w cenie – rynek pracy ożywia się