WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations straciła w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży.

Aktualizacja: 25.10.2018 17:42 Publikacja: 25.10.2018 17:36

WPP - Spółka, o której mówi się w Londynie

Foto: www.wpp.com

Największa na świecie brytyjska ponadnarodowa firma reklam i public relations, właściciel wielu agencji reklamowych, PR, badania rynku i sieci (Ogilvy, J. Walter Thompson, Young & Rubicam, IMRB, Millward Brown, Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, TNS, GroupMi, Cohn & Wolfe) straciła na giełdzie w Londynie ponad jedną piątą wartości rynkowej, gdy została zmuszona do obniżenia prognozy tegorocznych obrotów i marży, bo jej główne agencje wypadły gorzej od rywali w Ameryce Płn. i W. Brytanii. To pokazało skalę zadania stojącego wobec nowego szefa Marka Reada po burzliwym odejściu założyciela, Martina Sorrella. 

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Rosjanie chcą się zabrać z Muskiem na Marsa. Sami nie dadzą rady
Biznes
Portugalia rezygnuje z amerykańskich F35. Stawia na europejskie myśliwce
Biznes
Huawei o aferze w Parlamencie Europejskim. Jest pierwsze nazwisko
Biznes
Ulubiony oligarcha Kremla pozostanie na liście sankcyjnej UE. Oto kto z niej zniknie
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Krok w stronę produkcji amunicji 155 mm w Polsce. Będzie linia do elaboracji
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń