Aktualizacja: 13.01.2020 17:41 Publikacja: 13.01.2020 17:03
Foto: Bloomberg
Tylko przy produkcji silników i układów przenoszenia napędu pracę mogłoby stracić ok. 88 tys. ludzi - podał dziennik cytując raport rady doradzającej rządowi federalnemu, Krajowej Platformy na rzecz Przyszłości Mobilności (NPM).
Silniki elektryczne składają się z mniejszej liczby części, wymagają mniejszego serwisowania od spalinowych, co doprowadzi do wręczania wypowiedzeń z pracy - stwierdzono w tym raporcie. Produkcja pojazdów biedzie bardziej zautomatyzowana, nie będzie zatem konieczne utrzymanie obecnego poziomu zatrudnienia - stwierdził dziennik cytując prezydenta NPM, Henninga Kagermanna.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas