Aktualizacja: 15.01.2020 10:41 Publikacja: 15.01.2020 07:26
Foto: Adobe Stock
Takiej decyzji należało spodziewać się od końca ubiegłego tygodnia. W ostatni piątek urząd poinformował, że postępowanie dotyczące manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach produkowanych przez koncern Volkswagena jest na końcowym etapie. Producent stosował w produkowanych po 2008 roku samochodach marek Volkswagen, Skoda, Audi i Seat oprogramowanie, które w warunkach testowych pozwalało zaniżać emisje tlenków azotu. Urząd postawił zarzuty: rozpowszechniania w reklamach nieprawdziwych informacji sugerujących, że auta koncernu są ekologiczne i spełniają normy emisji, informowania w świadectwach homologacji o nieprawdziwych parametrach emisji tlenków azotu, a także kierowania wytycznych do sprzedawców, które mogły prowadzić do odrzucania reklamacji dotyczących emisji.
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas