Materiał powstał we współpracy z BAT
Na początku września należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Zero kompromisów". Komunikat jest oczywisty: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim. Dlaczego terazi dlaczego nawołujecie do czegoś, co jest przecież zapisane w polskim prawie?
W sieci eSmoking World nie sprzedajemy żadnych znajdujących się w ofercie produktów osobom nieletnim. Dotyczy to zarówno e-papierosów, płynów do nich (liquidów), jak i wszystkich akcesoriów. Ale ten problem istnieje mimo obowiązujących przepisów. Zaplanowanie początku kampanii na pierwsze dni września, miesiąca, który kojarzy się nam wszystkim z troską o dobre, bezpieczne rozpoczęcie roku szkolnego, dodatkowo ma zwracać uwagę na konieczność chronienia młodzieży przed dostępem do nikotyny.
Praktyka, którą wprowadziliście w punktach sieci, jest o tyle restrykcyjna, że wykracza nawet ponad to, co wprost wynika z obowiązujących przepisów...
Potwierdzam. I chcę podkreślić, że w sieci eSmoking World nie sprzedajemy absolutnie żadnych znajdujących się w naszej ofercie produktów nieletnim. Co więcej, w naszych punktach nie sprzedajemy produktów dorosłym, jeśli mamy najmniejsze podejrzenie,