PKN Orlen wzmacnia za granicą swoją markę

Zaangażowanie PKN Orlen w sponsoring sportowy, również w Formułę 1, i współpraca z Robertem Kubicą ma przede wszystkim wymiar biznesowy, podkreślali przedstawiciele koncernu podczas poniedziałkowej prezentacji w Warszawie teamu Formuły 1 – Alfa Romeo Racing Orlen.

Publikacja: 27.02.2020 01:00

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy polskiej firmy widoczne są m.in. na bolidzie i strojach ekipy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z PKN Orlen

Promocja Orlenu i Polski

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne