Przychody firmy będącej częścią międzynarodowego koncernu Beiersdorf AG z Hamburga sięgnęły 1,19 mld zł (w 2007 r. — 781,7 mln zł) a zysk netto wyniósł prawie 96,5 mln zł (w 2007 r. strata przekroczyła 78 mln zł).
Według firmy badawczej Nielsen w 2008 roku firma zwiększyła udział w polskim rynku kosmetyków do 15,7 proc. Dynamika sprzedaży kosmetyków w naszym kraju wyniosła w tym czasie 13 proc. Przychody Nivea ze sprzedaży krajowej wyniosły 645,3 mln zł (wzrost o 17 proc. w porównaniu do roku 2007). Ponad 90 proc. tej kwoty uzyskano dzięki sprzedaży produktów podstawowej marki. Ponadto 7,7 proc. udział w zysku miały lokalne marki Bambino i Glicea. Na początku tego roku poznański zakład produkcyjny, prowadzony do tej pory przez Nivea Polska, został wydzielony w spółkę Beiersdorf Manufacturing Poznań i podlega bezpośrednio zarządowi Beiersdorf AG w Hamburgu. W 2008 roku w poznańskiej fabryce wyprodukowano 8,9 tys. ton kremów i emulsji (ok. 96 mln sztuk), z czego 90 proc. o wartości 242,2 mln zł zostało wysłane do 34 krajów świata. Beiersdorf AG zatrudnia ponad 22 tys. pracowników na całym świecie. W 2008 r. obroty koncernu wyniosły 5,971 mld euro.