Aktualizacja: 16.04.2020 19:46 Publikacja: 16.04.2020 19:40
Foto: Bloomberg
Francuski koncern LVMH, właściciel takich luksusowych marek jak Louis Vuitton, Christian Dior i Givenchy, opublikował słabe wyniki za pierwszy kwartał tego roku (od stycznia do marca). Sprzedaż skurczyła się o 17 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku i wyniosła 11,48 mld dol. Grupa LVMH przewidywała już w marcu, że sprzedaż w pierwszym kwartale może spaść od 10 do 20 proc., ziściły się więc bardziej pesymistyczne prognozy - donosi agencja Reutera.
Zmniejszenie wiarygodności sojuszniczej USA, stawianie UE na zakupy we własnym przemyśle czy wreszcie wojna celn...
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas