InPost jak Uber Eats i Glovo? Brzoska ma nowy projekt

Wygląda na to, że firma znana z sieci automatów paczkowych zajmie się teraz również dostawami jedzenia. Spółka kierowana przez Rafała Brzoskę zastrzegła w Urzędzie Patentowym (UP) nową markę – InPost Fresh.

Aktualizacja: 23.06.2021 13:04 Publikacja: 23.06.2021 12:35

InPost jak Uber Eats i Glovo? Brzoska ma nowy projekt

Foto: Bloomberg

Pod tym logo kryć ma się przyszła usługa do zamawiania zakupów z różnych sklepów oraz posiłków z restauracji – informuje serwis Cashless, który dotarł do tych informacji w UP.

Nowy projekt InPostu to zatem coś na kształt rozwiązań oferowanych przez Glovo, czy Uber Eats. Ma być dostępny w formie platformy internetowej i aplikacji. Ale na tym nie koniec. W biuletynie UP podano, iż „w ramach InPost Fresh mogą być oferowane usługi pośrednictwa w umowach kupna i sprzedaży produktów na rzecz osób trzecich, również w ramach handlu elektronicznego, zwłaszcza w zakresie artykułów spożywczych, kosmetyków oraz artykułów gospodarstwa domowego".

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Chiński rywal ChatGPT zaatakowany. Potężny cios hakerów w DeepSeek
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Biznes
Janusz Palikot wyszedł z aresztu. Uzbierał 2 mln zł, ma kilkaset milionów długu
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski startup ElevenLabs podbija USA
Biznes
Wykuwa się kolejny pancerny gigant w Europie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Biznes
Awantura o pizzę z ananasem. Nowa cena, to 100 funtów
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku