Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo gorąco jeśli chodzi o premiery gier komputerowych, stworzonych w Polsce. Już 12 marca na sklepowe półki na całym świecie trafi „Sniper 2: Ghost Warrior" stworzony przez City Interactive. Data wydania tego tytułu była już siedmiokrotnie przesuwana. Przedstawiciele spółki zapewniają jednak, że tym razem termin zostanie dotrzymany. Pierwsza część sprzedała się do tej pory w liczbie ok. 3 mln kopii. Zarząd City Interactive wierzy, że kolejna odsłona rozejdzie się w jeszcze większej ilości egzemplarzy.
Tydzień później, czyli 19 marca, planowana jest światowa premiera gry „Gears od War:Judgment" stworzonej przez People Can Fly. Warszawskie studio wyprodukowało kolejną część niezmiernie popularnej na całym globie sagi na zlecenie właściciela – Epic Games. Do tej pory najbardziej znaną produkcją People Can Fly był „Bulletstorm". To najkosztowniejszy tytułem, jaki kiedykolwiek powstał w Polsce. Jego stworzenie pochłonęło ok. 20 mln USD. Gra sprzedawała się jednak poniżej oczekiwań. Z nieoficjalnych informacji wynikało, że nabyło ją ok. 1 mln fanów.
Największym tegorocznym hitem będzie jednak zapewne „Dead Island:Riptide" stworzony przez Techland. Gra zadebiutuje 23 kwietnia w USA i Kanadzie a 26 kwietnia w Europie. Sprzedaż pierwszej odsłony tej serii, która miała premierę we wrześniu 2011 r., przeszła najśmielsze oczekiwania. Technald ujawnił właśnie, że do tej pory fani kupili już 5 mln kopii gry. To absolutny rekord w historii polskiej branży gier wideo. Taką samą sprzedaż mają też gry o Wiedźminie stworzone przez CD Projekt ale jest to łączny wolumen sprzedaży obu części tej serii (trzecia ma zadebiutować dopiero w 2014 r.).
„Dead Island: Riptide" zostanie oczywiście wydany na trzy platformy. Na rynku polskim gra w wersji na komputery PC będzie kosztowała 89,90 zł . Wersje konsolowe na PS3 oraz Xbox360 będą kosztowały po 189,90 zł. W „Dead Island: Riptide" bohaterowie kolejny raz będą musieli odeprzeć atak hord zombie.