Taka jest przynajmniej teoria. W praktyce niewiele firm rzeczywiście się z tego wywiązuje. Tymczasem z badań Bain & Company wynika, że firmy skupione na kliencie osiągają wyniki o 4–8 procent lepsze od konkurencji.
Jak silne relacje z klientami mogą pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej? Jak do wzrostu wykorzystać Net Promoter System? W jakim stopniu zaangażowanie pracowników w budowanie relacji z klientem wpływa na sukces firmy?
Odpowiedzi między innymi na te pytania szukać będą w trakcie Forum Ekonomicznego w Krynicy uczestnicy panelu: „Recepta na wzrost. Jak siła relacji z klientem wpływa na budowanie wartości w firmie?"
W dyskusji wezmą udział: Jacek Poświata, dyrektor zarządzający Bain & Company, Polska (moderator), Mirosław Bieliński, prezes zarządu Grupy Energa, David Michels, partner Bain & Company, Szwajcaria, Sebastian Mikosz, prezes Polskich Linii Lotniczych LOT, Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku, oraz Maciej Witucki, prezes Orange Polska.