Pierwszego w Ameryce Łacińskiej. W ofercie znalazła się limitowana edycja zegarków w cenie 45 tys. reali (19,2 tys. dolarów) za sztukę.
Kontrakt z Hublot o wartości pół miliona dolarów to kolejne takie trofeum trzykrotnego mistrza świata. W okresie minionych 18 miesięcy Pele podpisał umowy z Volkswagenem, Procter&Gamble, linią lotniczą Emirates, siecią restauracji Subway oraz Coca -Colą. Kilkadziesiąt lat po rozegraniu ostatniego zawodowego meczu 73-letni Brazylijczyk zgarnia umowy reklamowe jak u szczytu kariery.
- Dzięki Bogu kolejne pokolenia wciąż za mną podążają – powiedział po sesji zdjęciowej w sklepie Hublot. Przyznał, że nikt nie jest doskonały, ale on robi wszystko by dzielić się pozytywnymi przesłaniami.
Marka Pele
Pele jest większościowym udziałowcem firmy Sport 10. Właśnie taki numer miał na koszulce. Sport 10 utworzono by skupiała prawa do jego marki. Jej nowojorskim agentem jest Legends 10, którą kierują dwaj Brytyjczycy. Jednym z nich jest Terry Byrne, były menedżer Davida Beckhama. To właśnie oni zaaranżowali kontrakty z niektórymi największymi firmami na świecie.
W tym roku marka Pele wygeneruje przychody w wysokości 25 milionów dolarów. Paul Kemsley, prezes Legends 10 szacuje, że do letniej olimpiady w Rio w 2016 r. mogą one wzrosnąć do 100 milionów dolarów.