Marki gigantów nowych technologii zyskują na wartości

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Publikacja: 27.05.2015 08:00

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Foto: Bloomberg

Najdroższe brandy technologiczne: Apple, Google i Microsoft, tworzą pierwszą trójkę w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, który właśnie ogłosiły grupa komunikacyjna WPP i Millward Brown. Jak podkreślają w komentarzu do wyników zestawienia, to sukces iPhone'a 6 sprawił, że Apple odzyskał w tym roku pozycję lidera na liście BrandZ. W 2014 r. odebrał mu ją Google, który po niewielkim,

9–proc., wzroście musiał teraz zadowolić się ponownie drugim miejscem.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową