Marki gigantów nowych technologii zyskują na wartości

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Publikacja: 27.05.2015 08:00

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Foto: Bloomberg

Najdroższe brandy technologiczne: Apple, Google i Microsoft, tworzą pierwszą trójkę w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, który właśnie ogłosiły grupa komunikacyjna WPP i Millward Brown. Jak podkreślają w komentarzu do wyników zestawienia, to sukces iPhone'a 6 sprawił, że Apple odzyskał w tym roku pozycję lidera na liście BrandZ. W 2014 r. odebrał mu ją Google, który po niewielkim,

9–proc., wzroście musiał teraz zadowolić się ponownie drugim miejscem.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani