Aktualizacja: 29.07.2015 12:14 Publikacja: 29.07.2015 12:14
Prawdziwym liderem jest jednak francuska grupa DPD. Należące do niej spółki DPD i Siódemka zdobyły po 10 proc. polskiego rynku dostaw dla e-handlu. To oznacza, że z usług kurierskich grupy w 2015 r. korzystał w sumie co piąty Polak robiący zakupy w sieci.
Wśród najczęściej preferowanych przez kupujących firm kurierskich są także UPS (6 proc.), Pocztex (4 proc.), a także GLS (3 proc.) i FedEx (2 proc.).
Podstawowe zasady segregacji odpadów wciąż budzą wiele wątpliwości. Wiele osób zastanawia się na przykład, do kt...
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas