Koreański SUV ma zawojować polski rynek

Koreański producent samochodów Hyundai, 8. na polskim rynku w rankingu najpopularniejszych marek, przystępuje do sprzedażowej ofensywy z nowym bestsellerem.

Aktualizacja: 04.09.2015 18:24 Publikacja: 04.09.2015 17:45

Hyundai liczy, że Tucson będzie lokomotywą sprzedażową marki

Hyundai liczy, że Tucson będzie lokomotywą sprzedażową marki

Foto: materiały prasowe

Kompaktowy SUV produkowany w zbudowanej za 1,2 mld euro fabryce w czeskich Nosovicach – dotychczasowy model ix35 – w nowym wcieleniu pojawia się w salonach pod używaną wcześniej nazwą Tucson. W sobotę importer marki, Hyundai Motor Poland, zaprezentował oficjalny cennik samochodu.

Auto będzie sprzedawane w dziewięciu kombinacjach silników i skrzyń biegów. Z podstawową jednostką benzynową o pojemności 1,6 litra i mocy 132 KM będzie kosztować 83.990 zł w bazowej wersji wyposażenia. Mocniejsza benzyna (177 KM) z napędem na cztery koła to wydatek prawie 116 tys. zł. Z kolei za podstawowego 115-konnego diesla (1,7 litra) trzeba będzie zapłacić niespełna 94 tys. zł, a za najlepiej wyposażoną wersje premium z 2-litrowym dieslem o mocy 185 KM, napędem na cztery koła i 6-biegowym automatem – prawie 169 tys. zł. Obecnie na diesle 115 KM i 136 KM wprowadzona jest promocja.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
GPW: Spółki z sektora medycznego pod lupą
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Biznes
Wojna celna Trumpa zawieszona, przemysł w Europie się stabilizuje, a Wielka Brytania chce resetu z UE
Biznes
Sądne dni w sporze o imperium Zygmunta Solorza
Biznes
Ontario zakazuje prowadzenia interesów z firmami z USA. Silny cios w Elona Muska
Biznes
Szef MAP Jakub Jaworowski ostrzega spółki. Chodzi o wydatkowanie środków publicznych