Aktualizacja: 27.02.2025 14:56 Publikacja: 14.11.2024 16:10
Rafał Brzoska, prezes InPostu
Foto: materiały prasowe
Opłata jest tak skalkulowana, aby była niższa od taryfy za bagaż linii lotniczych.
Na początek program jest pilotażowy i prowadzony w 8 krajach, w których zostały rozstawione paczkomaty firmy. To Belgia, Holandia, Hiszpania, Luksemburg, Francja, Polska, Portugalia oraz Włochy. W tych państwach osoby, które korzystają z aplikacji InPostu (jest ich 13 mln) mogą wysłać swój bagaż płacąc „konkurencyjną cenę”. Jak zapowiada InPost, teraz co kwartał do listy krajów, w których będzie można korzystać z takiego udogodnienia, będą dołączały kolejne.
Z raportu firmy Forvis Mazars i Mergermarket wynika, że wartość fuzji i przejęć spadła w 2024 roku w naszym regionie, ale liczba takich transakcji była nieco wyższa.
W najbogatszej rodzinie Singapuru wybuchł publiczny i bardzo medialny spór. Potentat nieruchomości Kwek Leng Beng oskarżył swojego syna o próbę przejęcia kontroli nad firmą.
Komisja Europejska upraszcza regulacje ESG, ograniczając obowiązek raportowania dla tysięcy firm. Pakiet Omnibus ma zdjąć biurokratyczne obciążenia z biznesu, ale czy nie jest za późno? Tymczasem Donald Trump zapowiada 25% cła na import z UE, co może doprowadzić do nowej wojny handlowej.
Pakiety z szybkim internetem i monetyzacja infrastruktury to źródła wynagrodzenia akcjonariuszy właściciela T-Mobile i Cellneksu.
Kursy akcji dużych graczy przemysłu obronnego w Europie rosną. Za to amerykańska zbrojeniówka od kilku tygodni żyje w cieniu niepewności rzucanym przez prezydenta Donalda Trumpa.
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Różnorodność pozwala nam patrzeć na codzienną pracę z różnych perspektyw. Tworzy się wartość dodana, możliwość codziennej burzy mózgów i konfrontowania różnych punktów widzenia – mówi Agata Dziuba, starsza kierowniczka ds. HR w Amazon.
Pierwsze dwa miesiące 2025 roku jako Nextbike już za nami. Za nami także pierwsze przetargi, operacyjne wyzwania, branżowe dyskusje oraz plany na nadchodzące tygodnie – a wraz z nimi cenne spostrzeżenia na przyszłość. Choć trendy na 2025 rok stały się codziennością, my postanowiliśmy spojrzeć dalej i spróbować przewidzieć, jak będzie kształtować się sektor mikromobilności w 2030 roku.
Jako jeden z liderów branży czujemy się zobowiązani do wyznaczania standardów i podejmowania ambitnych zobowiązań. Naszym nadrzędnym celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku – mówi Dagmara Piasecka-Ramos, prezes PepsiCo w Polsce.
Prezydent Rosji Władimir Putin w czasie spotkania z kierownictwem FSB oświadczył, że pierwsze kontakty z nową administracją USA „dają nadzieję”, ponieważ obecne władze Stanów Zjednoczonych prezentują pragmatyczną postawę.
„Bardziej stare trupy” - takiego określenia wobec polskich ofiar ludobójstwa na Wołyniu użyła szefowa kluby Lewicy Anna Maria Żukowska. Posłanka nie przeprosiła - w rozmowie z RMF FM powiedziała, że nie ma sobie nic do zarzucenia.
Były premier Mateusz Morawiecki usłyszał w czwartek zarzuty w związku ze sprawą tzw. wyborów kopertowych w 2020 roku. Polityk PiS odmówił składania zeznań.
Po tym jak Donald Trump zasugerował, że Unia Europejska powstała po to, by „wyrolować (dosł. screw) Stany Zjednoczone” w serwisie X odpowiedział mu premier Donald Tusk.
Szymon Hołownia traci w sondażach prezydenckich i osłabia Polskę 2050 w relacjach z PSL. Ludowcy mają pretensje do sztabu wyborczego marszałka Sejmu. Trzecia Droga zapowiada zmiany w kampanijnej strategii. Czy nie za późno?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas