Zajmująca się komunikacją i logistyką firma ItalyComunica poinformowała, że rozpoczęła sprzedaż zapuszkowanego powietrza znad jeziora Como. Za puszkę o pojemności 400 ml trzeba zapłacić 9,90 euro.
Jak zapewnia firma, powietrze jest w 100 proc. „autentyczne i czyste”. Zostało zapuszkowane nad Como, które jest na świecie znane, bo w tej okolicy swoją posiadłość ma aktor George Clooney, a scenerii jezioro użyczyło filmom „Dom Gucci” i „Casino Royale”.
Mistrz marketingu znad jeziora Como
Jak poinformowało Biuro Turystyki Lombardii, w 2023 roku okolice słynnego jeziora odwiedziło 5,6 mln turystów. W tym roku ma być ich jeszcze więcej.
Ta rosnąca popularność skłoniła już 2 lata temu specjalistę od marketingu, Davide Abagnale do uruchomienia strony internetowej, na której sprzedawał plakaty ze zdjęciami jeziora Como.
On sam zachwycił się pomysłem promocji na plakatach, kiedy w 2022 roku spędzał miesiąc miodowy w Kalifornii i widział w sklepach mnóstwo plakatów z widokami Los Angeles i San Francisco. Za plakatami poszły inne pomysły – chodziło zwłaszcza o przedmioty, które będą łatwe w transporcie, oryginalne, rozbawią obdarowanego, a nawet będą trochę prowokacyjne.