Aktualizacja: 18.11.2024 05:45 Publikacja: 17.10.2024 22:58
Hala gastronomiczna w biurze Meta w Farley Building w Nowym Jorku
Foto: Bloomberg
Wiele korporacyjnych biur koncernu oferuje rozbudowane usługi gastronomiczne, aby zapewnić pracownikom posiłki w ramach bonusu. Na przykład biuro Meta w pobliżu Penn Station w Nowym Jorku ma kawiarnię przypominającą ekskluzywny food court, z różnymi stoiskami, wszystkie bezpłatne dla pracowników.
Jednak dla pracowników w mniejszych biurach bez usług gastronomicznych firma zapewnia bony na posiłki — 20 USD za śniadanie i 25 USD za lunch i kolację — dzięki czemu mogą mieć jedzenie dostarczane do biura w trakcie pracy. Bony na posiłki są przeznaczone dla pracowników, aby mogli jeść podczas pracy w biurze.
Niewypały polskiej zbrojeniówki w walce o unijne granty to efekt naszej słabości – ale też premii dla dużych graczy. Z obecnymi kryteriami te programy, z punktu widzenia naszej branży, nie mają sensu.
Polska jest dziś w ogonie wyścigu państw wspierających systemowo innowacje. Mimo że nasza gospodarka jest jedną z większych w Europie, w rankingu inwestycji VC w stosunku do PKB plasujemy się na jego dole.
Kryzys w branży i spiralę zwolnień nakręcają zmiany na europejskim rynku, w tym spadek popytu na auta spalinowe i parcie UE na rozwój elektromobilności.
Za tyle, ile latem trzeba zapłacić za wyjazd do Turcji, czy Egiptu, teraz można polecieć do Kenii, czy Kolumbii. Taniej, niż przed rokiem zapłacimy również za wyjazdy wiosną 2025.
Samochód elektryczny znakomicie współpracuje z instalacją fotowoltaiczną, a uzupełnianie energii w akumulatorze przy pomocy domowych ładowarek jest nie tylko wygodne i tanie, ale też ekologiczne i przewidywalne.
Prezes i współzałożyciel platformy z e-książkami Legimi, Mikołaj Małaczyński, odpowiadał dziś na pytania o sytuację spółki po zastrzeżeniach zgłoszonych przez biznesowych partnerów. W tym czasie kurs akcji mocno rósł.
Liczba audytorów badających spółki giełdowe się zmniejsza. W grze pozostają tylko firmy, które mogą skutecznie odpowiedzieć na wyzwania – podkreślają członkowie zarządu BDO dr Anna Bernaziuk, Edyta Kalińska i Tomasz Reiter.
W Polsce główną barierą ciągle hamującą rozwój innowacji jest brak współpracy i przepływu informacji między światami nauki i biznesu – mówi Witold M. Orłowski, główny doradca ekonomiczny PwC w Polsce, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Politechnika Warszawska.
Chociaż nowe, bardziej wymagające zasady raportowania niefinansowego obejmą na razie tylko duże spółki, to unijne regulacje muszą już uwzględniać również ich dostawcy z sektora MŚP.
Dlaczego konkurs poświęcony polskim mistrzom malarstwa jest bardzo dobrym narzędziem promowania edukacji oraz kreatywności - mówi Katarzyna Wasilewska, wiceprezeska Fundacji PGE
Samochód elektryczny znakomicie współpracuje z instalacją fotowoltaiczną, a uzupełnianie energii w akumulatorze przy pomocy domowych ładowarek jest nie tylko wygodne i tanie, ale też ekologiczne i przewidywalne.
W tym roku wartość rynku towarów z najwyższej półki cenowej co prawda nie spadnie, ale za to wyzwaniem dla firm będzie spadek liczby osób kupujących takie produkty.
Lufthansa uzyskała w końcu dostęp do następcy Alitalii, ITA Airways. Włoski resort gospodarki podał, że po trudnych negocjacjach i różnicy zdań co do ostatecznej ceny stronom udało się zawrzeć umowę o kupieniu przez grupę Lufthansy za 325 mln euro 41 proc. udziałów w ITA Airways.
Lotus, Nissan, Audi, Volkswagen redukują miejsca pracy. Continental wdraża program oszczędnościowy, a Ford skraca czas pracy. To tylko kilka przykładów pogłębiającego się kryzysu w motoryzacji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas