Ofensywa marketingowa Nike przed olimpiadą

Olimpiada we Francji jest ogromną szansą dla Nike. Ta firma wydaje teraz więcej niż dotąd na marketing sprzętu sportowego i ubrań dla sportowców.

Publikacja: 14.04.2024 14:18

Prezentacja Nike w Paryżu

Prezentacja Nike w Paryżu

Foto: AFP

Służyła temu impreza w Paryżu prezentacji ubiorów dla narodowych reprezentacji, które sponsoruje ten amerykański gigant. Gośćmi honorowymi byli kenijski maratończyk Eliud Kipchoge i brytyjska sprinterka Dina Asher-Smith. Nike prezentowała z kolei swoje najsłynniejsze wyroby, np. buty dla maratończyków Alphafly 3, które w sklepie kosztują 285 dolarów. Wyczynowe obuwie zainteresuje ograniczoną liczbę amatorów, ale firmie z USA zależy na sprzedawaniu znaczeni większej liczby par najtańszych i średniego segmentu butów do biegania, np. butów Pegasus w cenie od 130 do 160 dolarów.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
CD Projekt mówi o premierze czwartej części Wiedźmina
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes
Kto dostanie dane genetyczne Amerykanów? Firma 23andMe może zostać sprzedana
Biznes
Zmiany na szczytach władzy w Konfederacji Lewiatan. Odchodzi Maciej Witucki
Biznes
Koniec drugiej aukcji 5G w Polsce. To była błyskawiczna licytacja
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Które firmy opuściły Rosję przez wojnę? Jeden region najbardziej konsekwentny
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście